fuckingpathetic

Direktlänk till inlägg 17 mars 2015

Rubrik saknas

Av Stephanie - 17 mars 2015 20:53

Japp... var skadefri i ungefär 200 dagar. Föll tillbaka för 2 dagar sedan och nu sitter jag med ångest över märkena på armen. 
Pontus såg det idag, han blev jävligt besviken och aa.. hatar mig själv nu. Han har sagt att om jag skär mig så gör han det också. Men jag tror jag övertalade honom att låta bli.. sa att om han låter bli det så ska jag slänga mina rakblad. Och det gick han med på... Men känns som att han är sur på mig och aa.. jag vet inte. 
Har varit utan medeciner i typ ett halvår nu... orkar snart inte mer. Får ingen sömn, panikattacker och ångest som fan och jag är ständigt deprimerad. Men men, möte med Terapeut på torsdag och hoppas verkligen att jag får träffa läkare också för annars säger jag till att jag vill byta terapeut. Då min nuvarande krånglar som fan och känns som han inte lyssnar. 
Aja, allt för mig... hörs.

 
 
Darklotus

Darklotus

13 april 2015 13:00

Jag hoppas att det blir bättre för dig. Det är fan inte kul att falla tillbaka så där när det börjar bli bra.
Jag är själv orolig att jag ska göra det då mina sömntabletter är slut.
förhoppningsvis så löser det sig tillslut

http://darklotus.bloggplatsen.se

Stephanie

5 maj 2015 12:23

får hoppas på det bästa, börjar bli bättre men faller tillbaka ibland.. Hoppas det blir bra med dig. Kram

 
Darklotud

Darklotud

8 juni 2015 13:19

Har du slutat blogga? :o
Din blogg är ju grymt bra, skulle va nice om du orkade fortsätta med den ^^

Hoppas du mår bättre bte, kram på dig!

http://darkthoughts.bloggplatsen.se

Stephanie

1 september 2015 12:12

Hej, jo har väl inte orkat antar jag. Många tankar i huvudet just nu, men ska försöka orka med bloggen också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie - 28 februari 2016 20:40

Till dig som fortfarande följer min blogg:Jag är ledsen om jag är tråkigt eller har gjort dig besviken för att jag slutade...Men jag kommer ändå, som nu, titta till min blogg då och då. Och vid dessa tilfällen så kommer jag svara på möjliga fråg om d...

Av Stephanie - 23 september 2015 18:44

Dissociation - När dina känslor och tankar blir för mycket så att du helt enkelt stänger av och har ingen förståelse för vad som händer utanför dig själv. Du stänger in dig i dig själv och stirrar på en blank vägg, ingen kan få kontakt med dig förens...

Av Stephanie - 11 september 2015 09:15

haha,, ja. Nu är det ju så att jag faktiskt inte har tid att blogga. Så kommer nog lägga ner :/ Får se hur det blir nästa år. Just nu är mina dagar långa och har ingen tid att spendera på bloggen. Jag börjar tidigt i skolan och kommer hem sent. Och p...

Av Stephanie - 6 september 2015 17:06

Jo, så här är det nu, tror jag ska göra en ny header till bloggen men jag kommer inte på något tema, ideér? Blev iallafall klar med min eneglsauppgift idag! Har precis bakat klar en sockerkaka och nu sitter jag i soffan. har haft en toppen helg med m...

Av Stephanie - 4 september 2015 09:13

jodå, idag är det fredag. Sitter i skolan nu och väntar på att få börja. Var in på McDonalds nyss och köpte en iced smoothe med smak av skogsbär c: mumma. igår var en bra kväll iallafall! Fick träffa mamma för förta gången sen i somras och hon skjuts...

Presentation


If you can dream it, you can do it!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards