fuckingpathetic

Alla inlägg under januari 2015

Av Stephanie - 30 januari 2015 19:19

ahapp... vad ska jag göra medans pontus och jack spelar då? Känner att det kommer bli som vanligt. Först har jag lite trevligt för dom pratar med mig osv. Sen efter ett tag glömer dom bort mig och jag känner mig utfryst. Sen blir jag bara deppig osv osv. några idéer?

Av Stephanie - 30 januari 2015 06:54


  Godmorgon, sitter nu med min kopp te och kollar på nyheter! Ska strax åka till bussen och efter skolan sk ajag vara med min älskling <3 
Har fortfarande ont i min tå :( tror jag har en spricka eller nåt :/ 
Men aa, igår fick jag reda på att vi hade fått en kallelse till min terapeut den 12 januari.. men problemet är att vi inte fått hem någon lapp eller något samtal. Och ändå eftersom att vi inte kom dit så borde dom ringa och fråga var vi var. Så tror det kan vara en liten lögn inblandad här. Han ska iallafall ringa idag med en ny tid så fort som möjligt så att jag ska få träffa en dietist. 

Av Stephanie - 29 januari 2015 18:42

nu har jag städat på rummet! skönt att ha det gjort. Sitter nu på rummet och lyssnar på musik och ritar. Kanske kommer upp någon bild när den är klar :) Låg nyss å myste med min vovve c: Men han lät mig inte sluta klappa han... här får ni en liten video på det också cx (förlåt för dålig kvalité)
 

Av Stephanie - 28 januari 2015 18:13

 
Nyss kommit hem från skolan. Har gjort eld i pannan, kolalt igenom mina sociala medier och nu sätter jag mig med en bok och en kopp te <3 ha en fin onsdag mina fina <3

Av Stephanie - 28 januari 2015 05:44

Nu är jag inte säker på vilka bilder jag har lagt upp, men här kommer iallaflal några från kameran ;)     
   
Saknar sommaren <3

Av Stephanie - 28 januari 2015 05:40


Är med å tävlar om ett kameraljus! gå in på hennes kanal på youtube och var med å tävla ^^ <3

Av Stephanie - 27 januari 2015 17:23

Idag ägnar jag mina tankar åt dom som klarade sig tills frigörelsen i Auschwitz för exakt 70 år sedan idag! Men tankarna går även till dom som hade oturen att inte överleva tills det!

Av Stephanie - 26 januari 2015 11:48

Du vet när... du verkligen vill ha något sött... typ en fet jävls godispåse! Du har pengar men det är långt att gå?! aa... typ mitt liv just nu... :( är det värt att gå? D: eller ska jag vänta.... hmm... 

Presentation


If you can dream it, you can do it!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards