fuckingpathetic

Alla inlägg under februari 2015

Av Stephanie - 27 februari 2015 16:52

precis duschat efter ett 40 minuters träningspass! Känns bra! :D 
Efter det så tyckte jag att jag förtjännade en smoothie med blåbär och hallon! :) Ganska mör i benen jusst nu och sjukt trött! men det är så det ska vara. Inväntar mat nu som består utan taco-paj. Sen får man väl se vad resten av dagen bjuder på.

Åh jusste!! var på marknad idag och hittade världens finaste Band-t!! :'3 Look at it!!!!!
 
Cannibal corpse <3

Av Stephanie - 26 februari 2015 19:52

Har precis tränat lite i 40 minuter. Och har även bestämt mig för att detta paket med cigg blir mitt sista! sen blir det knappt nå godis eller onyttigheter för min del. Något ibland känner jag att alla förtjänar! Istället ska jag äta frukt eller något annat när jag känner sug efter godis eller cigg! :) Min kropp behöver detta. Och det är inte för att gå ner i vikt, utan för att min kropp ska må bra! Kram <3

Av Stephanie - 26 februari 2015 19:15

 
Fick väl bli såhär då :) Ser du vem det är så är jag stolt xD

Av Stephanie - 26 februari 2015 18:44

Sitter just nu  med lila hårfärg i huvet :) Måste färga utväxten :s Lika bra att få det gjort ^^ Måste snart till Redrum igen för att köpa mer färg! kommer bli fattig ._.


Sitter sjunger som en idiot xD och så funderar jag på att rita lite :p ideer? <3

Av Stephanie - 26 februari 2015 18:03

!<3

Av Stephanie - 25 februari 2015 17:25

Hej, sitter hemma hos simon och elsa. har varit här sen igår och ska åka hem imorgon :) Rätt tråkigt men ändå roligare än att bara sitta hemma i skogen :/
Var iallafall vid dietisten igår för första gången! Jag har inte någon speciell ätstörning, utan att allt sitter i psyket. Men hon kunde ändå säga att det kan vara ätstörning UNS. Och snart ska jag få prata med läkare om mina tabletter. 

Om 1 vekca och 3 dagar så kommer mitt hjärta hem igen <3 tror ni jag längtar eller? han sa att han hade köpt en present åt mig :( fast jag sa att han inte behövde D: Iallafall så skulle han köpa hem godis från texas som inte finns i sverige OuO <3 Älskar människan!

Av Stephanie - 22 februari 2015 00:10

okej, så pontus krev nyss. Så han har inte dött iallafall ._.
Han skrev att han hade  Chucky cheese nån kilometer från huset dom bor i. Alltså resturangen som five nights at freddys är baserat på ._. blir paranoid, tänk om han blir mördad och sedan blir en sån där robot nalle/anka/kanin/räv idk. Haha aja, godnatt på er <3

Av Stephanie - 21 februari 2015 22:11

Jag skulle vila bort huvudvärken så jag gick upp på rummet. Vaknade tre timmar efteråt av att jag hade en mardröm. Detta skrämmer mig lite, eftersom att jag inte har mardrömmar ofta. Och just nu var det verkligen hemskt. 
Min kille har åkt till Texas nu. Men han har inte hört av sig än, och jag drömer om en flygkrasch. Vill bara veta att allt är okej :( 
Om någon hör eller ser något om en flygkrasch, kommentera gärna då D:

Presentation


If you can dream it, you can do it!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards