fuckingpathetic

Alla inlägg under december 2014

Av Stephanie - 23 december 2014 11:57

  haha ja, en jävla skillnad på bara ett år. Ganska underhållande att kolla på xD 
Iallafall så, har precis vaknat och sitter just nu med en koppte och morgoncigg i soffan. Jag och syrran ska a taco-mys till uppersittarkvällen ikväll. Så man får väl hoppas att det blir nå vinst på lotten :) Eftersom att jag vaknade före syrran så passade jag på att hänga tvätt och städa lite (: Mår faktiskt bra idag, förutom att magkatarren är tillbaka och sen så har mina sömnproblem blivit värre. Men bortsett från det så är det helt ok! Och snart så kommer mitt hjärta till Dalarna för att fira nyår med mig och Elsa! :D Längtar som fan! 

Av Stephanie - 20 december 2014 18:23

  har nyss ätit julmat med syster min <3 eftersom att vi skulle ha våran egen jul i år.. sen ska vi hem till mamma på tisdag :) sitter nu å kollar på serier, har jusst öppnat paket och ätit godis och massa annat gott :3 ha en trevlig jul alla <3

Av Stephanie - 20 december 2014 08:45

  klockan är 9 och jag mår hur bra som helst. Speciellt när jag vet att jag har dig. Utan dig finns inget mig. Mina tankar skriker och mitt hjärta brinner. Men jag vet att jag kommer bli bättre när jag har dig vid min sida. Du är mitt ljus, mitt liv mitt allt. jag älskar dig Pontus <3

Av Stephanie - 19 december 2014 08:49

  Åker nuuuuuuuuu!!! <3 saknasr min familj sådär jätte mycket!!! Och får tillochmed träffa hjärtat mitt innan jag åker! kan inte bli en bättre dag! Ieeeeeep <3

Av Stephanie - 18 december 2014 15:59

  när ångesten slår till. Vill bara lägga mig ner i mörkret. glömma allt och alla runt omkring mig. bara sluta andas för ett tag, sluta drömma, sluta tänka. bara lsuta känna att man måste finnas i denna piss existens. fuck it all 

Av Stephanie - 18 december 2014 15:52

  när jag tänker efter så är jag inte alls taggad på att åka imorgon :/ kommer inte hinna träffa hjärrtat mitt innan det. och blir borta tills den 6:e nästa månad tror jag... Alltså åh, vill inte. känner av ångesten nu också... aja... själv dö ett tag kanske. sitter å lyssnar på deppmusik, och varför jag gör det vet jag inte, det blir ju bara värre.... kan  nån ba trolla hit honom? :/

Av Stephanie - 18 december 2014 11:35

  Är sådär extremt trött idag och känner av lite mer av depressionerna nu... men antagligen för att jag slutat med sertralin. Är hemma idag, egentligen så skulle vi till skolan för att gå på mentorstid men kände att det var rätt onödigt så jag stannade hemma för att tvätta och städa och så. Åker ju till Dalarna imorgon för att fira jul med syste, bror, mamma och släkten. Firar först med syster på söndag och då blir det bara jag och hon bara för att få lite systermys <3 Sen på julafton är vid hos mamma och ehnnes kille för att fira jul där. Och sagen efter jul åker hela släkten till mormor och morfar för att träffas och fira jul :) Sen i slutet på jullovet så åker jag hem till pappa igen och då blir det julfirande där också xD mycket jul för mig i år :) men ska ta å börja tvätta och städa nu. ha det <3

Av Stephanie - 17 december 2014 21:36

Okej, haft fullt upp idag. men det har väl fungerat. Har slutat med mina antidepressiva nu... väntar på att få nya då mina nuvarande inte fungerar. har varit rätt kaos i mitt huvud idag men bara att bita ihop för att inte visa svaghet för mina vänner som behöver mig <3 har egentliigen bara velat bryta ihop, sätta mig i fosterställning i en mörk gränd och bara gråta ut allt skit. men som sagt, vill inte visa mig svag. har bara haft en liten panikattack idag men extrem ångest över något jag antagligen aldrig kommer få veta. allt blev såklar bättre när jag fick krama om min underbara kille! den enda som kan lugna ner mig när jag mår dåligt. älskar denna människa till världens ände och tillbaka! lägger upp en liten bild i smyg på han <.< >.> så ni får se hur killen som räddat mig från att ta livet av mig ser ut!! C: <3
   busigt =^-^=

Presentation


If you can dream it, you can do it!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards