fuckingpathetic

Alla inlägg under februari 2014

Av Stephanie - 28 februari 2014 08:35

Okej, så igår började jag skriva med en kompis på kik. Hade träffat han på Imvu. Men iallafall, så märkte han att jag inte mådde bra. Så han frågade vad det var.. och fick mig till slut att börja prata om mina problem. Och eftersom att jag har så jävla svårt att lita på folk, och har svårt att prata om mig själv, så var det en riktig utmaning. Men, han skrev ''Jag lovar att jag på inte på något sätt komemr att såra dig'' och det fick mig att lita på han, så jag berättade lite, och här är lite av konversationen.

Han: Jag lovar att jag inte på något sätt kommer såra dig
Jag: Aja, vad vill du veta då?
Han: Varför du trycker ner dig själv
Jag: Alla andra gör det... så då kan jag lika gärna göra det.
Han: Sluta. Bara sluta. Tycker det är så jävla lågt att göra så. Det är så idiotidkt så det är inte sant. Gjorde också så. Det slutade med att jag skar mig och försökte ta mitt liv. Och du ska inte göra nåt sånt.
Jag: Har redan skurit mig, på armar och ben. Funderat på självmord men varit för feg.
Han: Och det är lågt. Du borde skämmas. Man ska skämmas om man skär/ har skurit sig. 
Jag: ...
Han: Det ska man. Jag försöker bara hjälpa dig...
Jag: Ja, jag vet. Jag gör fel hela tiden..
Han: Sluta då! Sluta tryck ner dig själv! Vad är det du inte förstår?
Jag: Vad tror du jag försöker med? Har försökt så jävla mycket jag kan.. Men jag är fan inte så jävla stark, pallar fan inte. Pallar inte fejka ett leende, pallar inte försöka vara stark, pallar inte skratta, pallar inget.. fan inte ens värt å leva.
Han: Sluta. Tar du inte emot mitt stöd så slutar jag. Tror du jag pallar hålla på och bygga upp dig när jag själv har det så dåligt.
Jag: ... Förlåt
Han: Säg inte förlåt.
Jag: vad ska jag säga då?
Han: inte förlåt.
Jag: Och btw... du bad mig att prata om mina problem, du sa att du inte skulle såra mig. Jag var idiotisk nog att tro på det. Men som vanligt får jag höra att jag är idiotisk och borde skämmas. Jag gör fan alltid fel... Fattar inte. Vafan är felet på mig? Visste inte att det var jobbigt för dig att försöka hjälpa mig...Så skulle inte sagt nåt från början. så förlåt igen.
AA, det var lite... Så tekniskt sett så blev allt värre. Att tänka att jag är idiotisk och borde skämmas kommer ju inte direkt få mig att sluta skära mig.

Av Stephanie - 27 februari 2014 18:07

 
NO ONE CARES, THAY'RE JUST PRETENDING.


Av Stephanie - 27 februari 2014 10:03

Okej, vet inte hur detta kommer gå. Men ska försöka lägga upp saker nästan varje dag. Har haft några bloggar förut, men det funkade väl inte så jätte bra. Men aa, får väl försöka mitt bästa. Iallafall, dagen har väl inte börjat sådär jätte bra. Grät floder när jag vaknade, helt utan anledning. Kände en jävla tyngd på axlarna, kunde knappt kliva upp. Men  var tvungen att bita ihop, ville inte att pappa skulle se mig gråta. Känner ett stort behov av att göra nåt dumt, och med det menar jag att jag känner verkligen för att bara dra bladet över armen. Fyfan, men det kan jag inte. inte nu, inte hemma hos pappa. Dom skulle bli så besvikna på mig... Men det var iallafall lite om min morgon. Får se om det kanske kan komma upp nått inlägg ikväll. Om jag orkar och hinner. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


If you can dream it, you can do it!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards