fuckingpathetic

Alla inlägg under mars 2015

Av Stephanie - 17 mars 2015 20:53

Japp... var skadefri i ungefär 200 dagar. Föll tillbaka för 2 dagar sedan och nu sitter jag med ångest över märkena på armen. 
Pontus såg det idag, han blev jävligt besviken och aa.. hatar mig själv nu. Han har sagt att om jag skär mig så gör han det också. Men jag tror jag övertalade honom att låta bli.. sa att om han låter bli det så ska jag slänga mina rakblad. Och det gick han med på... Men känns som att han är sur på mig och aa.. jag vet inte. 
Har varit utan medeciner i typ ett halvår nu... orkar snart inte mer. Får ingen sömn, panikattacker och ångest som fan och jag är ständigt deprimerad. Men men, möte med Terapeut på torsdag och hoppas verkligen att jag får träffa läkare också för annars säger jag till att jag vill byta terapeut. Då min nuvarande krånglar som fan och känns som han inte lyssnar. 
Aja, allt för mig... hörs.

Av Stephanie - 12 mars 2015 20:38

Depression - Säg inte att du vet hur det är bara för att du varit ledsen nångång.

Sömnproblem - Säg inte att du har det bara för att du inte sovit någon  natt

Ätstörning - Säg inte att du har det för att du missade två måltider.

Ångest - Säg inte att du har det för att du inte pluggat till ett prov.

Självskadebeteende - Säg inte att du har det fär att du skrapade upp ditt knä med vilje för att slippa idrotten.

Självmordsbenägen - Säg inte att du är det fär att du hellre skulle dö än att missa en konsert.

Ni vet inte hur det är, ni vet inte vad man går igenom. Det är inte som ni tror, det är så mycket värre. Att leva med detta dagligen, gå igenom allt på samma gång är inte lätt. Det försvinner inte på en minut. Det håller i flera dagar och blir bara värre. Ni vet inte hur det är så sluta säg att ni har/är det. Sluta skämta bort det. Detta är seriöst det mest patetiska och hemska en människa kan skämta om. snälla sluta nu.

Av Stephanie - 9 mars 2015 19:46

Hej, som ni kanske märker så är det riktigt dåligt med uppdateringar nu. Men jag ahr verkligen inte tid. Det är så jäkla mycket med skolan då nationella är runt hörnet. Så jag har absolut inte tid med något längre... Men till sommaren, eller iallafall tills nationella är slut så ska jag försöka komma igång igen. Ledsen igen, men ni får ha det bra så länge.

Av Stephanie - 2 mars 2015 17:47

Hej, igår natt somande jag (runt 2 kanske) med huvudvärk, och imorse vaknade jag med huvudvärk. Tabletter fungerar inte heller, men var bara att bita ihop och dra sig till skolan. ungefär vid 12 så blev jah väldigtyr och måde illa. detta kom efter att jag ätit :/ 
När min lektione 12:40 slutade, sa jag att jag skulle gå hem för att jag måde dåligt. Och när jag kommer till skåpet för att hämta/lämna saker så får jag värdens tryck i bröstkorgen, alltså som att nån står och trycker på min bröskorg så hårt den bara kan. Smärtan går vidare ner till magen och jag orkade knappt gå. 
Det ha gått över nu som tur är och jag ligger nu i sängen å vilar.
Hoppas jag mår bättre imorgon <3

Presentation


If you can dream it, you can do it!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards